.

Přepravní společnost DPD

Zboží je odesíláno v rámci České republiky přepravní společností DPD.

Stačí si pouze vybrat, kam a kdy ho chcete doručit, popřípadě tyto instrukce měnit.

  • doručení do dvou následujících pracovních dnů na soukromou adresu od expedování zboží.
  • jeden pracovní den před doručením Vašeho zboží obdržíte SMS nebo email s informací o termínu doručení, číslem zásilky a výší doběrečného (pokud se jedná o dobírkovou zásilku)
  • na www.dpd.cz zjistíte přepokládaný čas doručení – stačí pouze znát číslo zásilky, které jste obdrželi v SMS nebo emailu.
  • v den doručení vás kurýr bude informovat o přesném čase doručení
  • možnost platby dobírky kartou (nutno sdělit prodejci před expedováním zboží).

Možnost změny adresy a termínu doručení!!!

V případě, že vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení. Další pokus o doručení proběhne automaticky následující den na stejné adrese. Pokud si tento termín nebo adresu přejete změnit, můžete tak učinit velice jednoduchým způsobem na https://www.dpd.com/cz/cs/mydpd-my-way, stačí pouze znát číslo oznámení o neúspěšném pokusu o doručení.

Dobírka

  • Zboží Vám bude doručeno většinou od dvou do sedmi pracovních dnů od založení objednávky. O tomto stavu budete informováni na Váš e-mail.
  • Zboží je hrazeno na místě při převzetí od přepravce.
  • Při převzetí zboží proběhne úhrada v českých korunách.

Balík

  • Zboží Vám bude doručeno většinou od dvou do sedmi pracovních dnů od založení objednávky.
  • Zboží je hrazeno bankovním převodem na náš účet.
  • Zásilka je expedována po přijetí cílové částky na náš účet.

Reklamace zásilky

Reklamace mechanického poškození z přepravy: Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě nás neprodleně kontaktujte. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Osobní odběr

  • Osobní odběr je možné provest v sídle Gasedo Zlín, viz. kontaktní údaje po vzájemné dohodě.
  • Při osobním odběru můžete zboží zaplatit při převzetí.
  • Platba bankovním převodem - zboží zaplatíte a pak si jej osobně vyzvednete. Je nutné prokázat svoji totožnost při vyzvednutí zboží.

Osobní odběr - Uloženka.cz

Uloženka je síť profesionálních výdejních míst pro internetové obchody. Jakmile bude zásilka připravena na vámi určené pobočce, budete informováni formou SMS nebo e-mailu. Za zásilku odeslanou přes Uloženka.cz účtujeme 39,- vč. DPH. Jelikož se pobočky Uloženka.cz neustále rozšiřují, aktuální seznam odběrných míst naleznete na http://www.ulozenka.cz, popřípadě v košíku při zpracování objednávky.

Osobní odběr - Zásilkovna.cz

Můžete využít sítě odběrných míst po celé ČR (přes 900 míst). Jakmile bude zásilka připravena na vámi určené pobočce, budete informováni formou SMS nebo e-mailu. Aktuální seznam odběrných míst naleznete na http://www.zasilkovna.cz, popřípadě v košíku při zpracování objednávky.

Cena dopravy

Aktuální cena dopravy je závislá na hodnotě a hmotnosti zásilky. Přesnou cenu najdete v sekci košík. V případě, že Vaše objednávka přesahuje 2500,- Kč vč. DPH, poštovné Vám účtováno nebude.